Stresszoldó jóga

A stressz nem feltétlenül azonos a munkahelyi vagy párkapcsolati problémákkal vagy a rohanással. Okozhatja teljesítménykényszer, belső feszültség, megelégedetlenség, esetleg aggodalom is.

Azt gondolom, hogy soha nem volt még akkora szükségünk a bennünk rejlő csend felfedezésére, mint napjainkban. Amikor a világban minden háborog, és minden amit eddig biztosnak gondoltunk bizonytalanná válik, csak magunkban találhatjuk meg az elcsendesülést, az állandóságot és a békét.

A stresszoldó jóga a tradícionális hatha jóga gyakorlataival segít, hogy elmélyülj magadban és felfedezd a benned rejlő csendet.

A stresszoldó órák során külön hangsúlyt fektetünk a fizikai test stressz-központjainak (nyak-váll, hát, derék, csípő) átmozgatására. Ezeken az órákon figyelmet fordítunk a két agyfélteke működésének összehangolására, valamint az egyensúly gyakorlatokra is. A speciális testgyakorlatokon (ászanákon túl) foglalkozunk a megfelelő légzéssel, egyszerű, mindenki által könnyen végezhető légzőgyakorlatokkal (pránájáma), valamint a gyakorlás végén hosszabb időt szánunk a relaxációra is.

Az óra 90 perces.

Az óra felépítése:
〽️ Ráhangolódás
〽️ Ászanák
〽️ Légzőgyakorlatok
〽️ Meditáció
〽️ Relaxáció

Kinek ajánljuk ezt az óratípust:

Elsősorban olyanoknak ajánljuk akik hatékonyan szeretnének tenni a krónikus stressz káros hatásai ellen.

Átmozgatja a stressz-központokat20
Javítja az alvás minőségét20
Pozitív hatással van az emésztésre20
Elcsendesíti az elmét20
Egyensúlyt teremt20